.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از اعلام کاندیداتوری برای نایب رئیسی مجلس ؛
نیکزاد : شمس الدین حسینی را از خودم بهتر می‌دانم اما وی قبول نکرد که در هیات رییسه باشد
شمال نیوز : وی گفت : هیات رییسه باید خادم نمایندگان باشد و باید بیرون از مجلس اقتدار داشته باشد و از کیان و شأن و جایگاه مجلس دفاع کند.....
نیکزاد : شمس الدین حسینی را از خودم بهتر می‌دانم اما وی قبول نکرد که در هیات رییسه باشد

شمال نیوز: تاکنون محمد باقر قالیباف، حمید رضا حاجی بابایی، سید مصطفی آقا میرسلیم و فریدون عباسی چهار نفر داوطلب ریاست مجلس هستند و در نایب رئیسی پارلمان هم حدود ۹ نفر نامزد شده‌اند. در میان نامزد‌های نایب رئیسی، بعضی تجربه امور اجرایی در وزارتخانه‌ها و سفارت‌ها و برخی هم سابقه حضور در ادوار مجلس را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند. از میان این افراد می‌توان به محمد مهدی زاهدی، الیاس نادران، سید رضا تقوی، علی نیکزاد، علیرضا منادی، فرهنگی، محمدرضا میرتاج‌الدینی هم اشاره کرد که هر کدام داوطلبی خود را اعلام کرده‌اند.

شمس‌الدین حسینی، منتخب مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد نیز گفت: با اشاره به مشورت‌های خود با نیکزاد، حاجی بابایی و سایر منتخبین مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: در مجموع با عموم دوستان که صحبت کردیم پیشنهاد دادند که از میان ما سه نفر یک نفر نامزد ریاست مجلس شود و فضا و شرایط را برای انتخاب سخت‌تر نکنند و با توجه به جمع‌بندی به این نتیجه رسیدیم که آقای حاجی‌بابایی این مسئولیت را به عهده بگیرند.

حسینی افزود: همچنین آقای نیکزاد صلاح دیدند که به‌رغم همه فشار‌ها در جمع افرادی که نامزد نائب رییسی هستند قرار گیرند. البته افرادی مثل آقای مصری، فرهنگی، زاهدی و مرادی برای نایب رییسی حضور دارند.

علی نیکزاد، منتخب مجلس یازدهم در جلسه هم‌اندیشی تراز انقلاب اسلامی گفت: تکلیف انقلابی همه این بود که یکی شویم، بر همین اساس نامزد نایب رئیسی مجلس شدم اما این استمزاج را درست نمی‌دانم اما آن را پذیرفتم و زیر آن نخواهم زد، ما با حضور آقای حاجی بابایی در یک کشتی هستیم، مردم با کسی عقد اخوت نبسته‌اند اگر درست عمل نکنیم واکنش منفی نشان می‌دهند.

نیکزاد با بیان اینکه آقای حسینی را از خودم بهتر می‌دانم اما وی قبول نکرد که در هیات رییسه باشد، افزود: هیات رییسه باید خادم نمایندگان باشد و باید بیرون از مجلس اقتدار داشته باشد و از کیان و شأن و جایگاه مجلس دفاع کند. باید بدانند که نظر خودشان به نمایندگان ارجحیت ندارد، تواضع و توکل داشته باشند.

جلسه هم‌اندیشی «مجلس تراز انقلاب اسلامی» که به دعوت حمیدرضا حاجی بابایی انجام شده بود در مسجد امام صادق(ع) تهران با حضور منتخبان مجلس یازدهم برگزار شد. در این جلسه حدود ۷۰ تا ۸۰ منتخب مجلس یازدهم از جمله افراد شاخصی چون حمیدرضا حاجی‌بابایی، شمس‌الدین حسینی، علی نیکزاد، علیرضا سلیمی، سید محمد موحد و... حضور دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.273 seconds.